sobota, 8 września 2012

kopertki i nie tylko

Choć rzadko zdarza mi się pisać tradycyjne listy, to odwiecznym problemem był brak koperty pod ręką.
Co robi wtedy Nika?
Nika jest przede wszystkim strasznym chomikiem- jeśli widzę coś z czego później coś innego może powstać- oczywiście chowam i owe coś, czeka na swoje powtórne "5 minut".

Tak dzieje się często z kopertami, np tymi po ślubnych zaproszeniach, które mają nie standardowe wymiary.
W miarę możliwości taką kopertę rozklejam by później była dla mnie po prostu szablonem.

A papier  z którego potem będzie nasza koperta może być naprawdę ładny i kolorowy. Kiedyś miałam czas i cierpliwość na to by samej malować plakatówkami papier a potem robiłam z niego koperty.
Takiej papeterii nie miał nikt:D

Właśnie wybieram się dziś na wesele i w czymś trzeba było upchnąć podarek dla młodej pary, tym bardziej, że jak poproszono w zaproszeniu: "...o prezenty się nie martwcie, by nie składać ich na stercie niechaj zmieszczą się w kopercie..."

 Poniżej kilka moich szablonów oraz papiery z których później powstały koperty.

Teraz wystarczy tylko odrysować kształt od rozklejonej koperty, która utworzy nam szablon.

 tak wygląda z tyłu kopertka z "prezentem dla młodej pary"


 a tak z przodu:) ta kopertka jest malutka- jej wymiary to ok. 9x6 cm.

tu jeszcze jedna kopertka, już wiekowa, ale właśnie ona jest wykonana z papieru który sama pomalowałam plakatówkami, co dało, modny ostatnio efekt ombre:D
 po za kopertami czasem robię też kartki czyli bawię się w tzw scrapbooking :)

to kilka walentynek z zeszłego roku


1 komentarz:

  1. ja też zawsze zbieram jakieś ciekawe kopertki, papiery, ścinki i wstążki, bo potem są jak znalazł, na przykład do pakowania prezntów:)
    A jeśli chodzi o ręcznie malowaną papterię- mam do niej słabość^^ ciekawe dlaczehgo?:D

    OdpowiedzUsuń